D' GROTE FRANK
Renovatie
De flat D’ Grote Frank is de derde flat in een reeks vernieuwingen in Wheermolen-Oost. De bewoners hebben door de renovatie een betere woning, meer woonplezier en minder energielasten.
Renovatie
De renovatie is afgerond. Alle woningen hebben nieuwe kozijnen en een nieuwe voordeur. Ook koken alle bewoners op elektra en heeft iedereen een eigen watermeter. In de woningen hebben we alle isolerende maatregelen uitgevoerd. De entrees en de lifthallen zijn vernieuwd.
Garages
De garages zijn opgezegd. We onderzoeken of hier zoals bij D’ Rode Garrels woningen mogelijk zijn. We denken wel aan een ander soort woningen. Deze willen we vóór de plint plaatsen. Intermaris en de gemeente onderzoeken samen of dit betaalbaar is. Ook moet de openbare ruimte hiervoor geschikt zijn.
Op de hoogte blijven?
Volg de ontwikkelingen ook via Facebook. Heb je vragen? Kijk dan eens bij onze veel gestelde vragen. Neem contact met ons op bij andere vragen.